שימו לב לתאריך של הטיסה כשאתם מזמינים אותה

שימו לב לתאריך של הטיסה כשאתם מזמינים אותה

האזינו לפודקאסט בספוטיפיי

מה שאני מתכוון זה שבמקרים רבים ישנה אי הבנה, במיוחד אחרי חצות, כשהתאריך משתנה ליום הבא. המון פעמים אנחנו רואים את זה בעיקר בטיסות לגאורגיה, שהטיסות חזור מטביליסי לישראל הן בדרך כלל באזור אחת בלילה. המון אנשים מתבלבלים, לדוגמה: הם רוצים לחזור לארץ ביום חמישי, ובטעות רוכשים את הטיסה ליום רביעי בלילה. למה זה קורה?

פשוט מאוד – התאריך והשעה הם מקומיים. אם אתם רוצים לחזור ביום חמישי בלילה, כלומר בלילה שבין חמישי לשישי, אתם צריכים להזמין את הטיסה לפי התאריך של יום שישי. אותו דבר בטיסות ארוכות לניו יורק וכדומה. שימו לב לדברים האלה, גם הזמנים הם מקומיים. המון פעמים אנשים פונים אליי ואומרים: "אתה יכול לעזור לי? בטעות קניתי את הטיסה ליום רביעי בלילה, ורציתי לחזור ביום חמישי בלילה."

במקרים כאלה, באמת מומלץ לשים לב טוב טוב לזמן המקומי. תזכרו, הזמן של הטיסה הוא לפי השעה המקומית – כך נהוג בדרך כלל.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ ולקבלת התכנים של צייד הטיסות לחץ כאן

בהצלחה!
צייד הטיסות

תאריך הטיסה הנכון

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

סקי כשר בגודאורי

סקי כשר למהדרין בגודאורי

סקי כשר למהדרין בגודאורי.עיירת הסקי גודאורי שבגיאורגיה נחשבת לאחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באזור הקווקז. בחודשי החורף, בדרך כלל מסוף דצמבר ועד תחילת אפריל, מטיילים רבים וחובבי סקי מכל העולם מגיעים לאתר.האתר גודאורי מתאים הן לגולשים מתחילים והן למתקדמים, עם מסלולים מגוונים שמתאימים לכל רמות הגלישה.

קרא עוד »
הזוהר הצפוני מיקי שפיצר

צלם הטבע מיקי שפיצר בתיעוד מרהיב של תופעת הזוהר הצפוני

תופעה מרהיבה מתרחשת בחודשי החורף בצפון כדור הארץ, התפרצויות סולאריות עושות את דרכן מהשמש לכיוון כדור הארץ. צלם הטבע החרדי מיקי שפיצר זכה לחוויה ייחודית כשהצליח לצלם את המראה המיוחד, אותו ניתן לראות באיסלנד בתנאים מסוימים בלבד

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם