מלונות כשרים למהדרין

מלונות כשרים למהדרין

בארץ ישראל ובעולם, ישנו ביקוש לבתי מלון כשרים למהדרין, הן לשבתות והן לימי חול. צירפנו רשימה של מלונות כשרים למהדרין עם לינק לתמונות או לאתר המלון ולהזמנה: (קרדיט מידע- אתר בוקינג)

רמדה ירושלים

מלון רמדה ירושלים (Ramada Jerusalem Hotel) הוא מלון מהדרין הממוקם במרחק של שלושה ק"מ ממודל העיר ירושלים – הולילנד, ומציע מרכז ספא, סאונה, בריכה חיצונית עונתית, חדר כושר ומסעדה.

כל החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי.

המלון גלאט כשר ומציע דלפק קבלה הפתוח במשך 24 שעות ביממה, כספומט וחנויות.

המלון נמצא במרחק של 3.6 ק"מ מהכותל המערבי ובמרחק של 3.7 ק"מ מהר הבית. להזמנה לחץ כאן

גני ירושלים

גני ירושלים מלון וספא (Jerusalem Gardens Hotel and Spa) משקיף לעיר ומציע יחידות אירוח ממוזגות עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם. האתר כולל שתי בריכות שחיה, אחת מקורה ואחת חיצונית, ספא, טרסת שמש ומסעדה המגישה מאכלים בינלאומיים.

כל הסוויטות וחדרי האירוח מציעים טלוויזיה בכבלים, מיני בר, אמצעים להכנת תה וקפה וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום.

תוכלו ליהנות מגישה חופשית למתקני הבריאות באתר, הכוללים סאונה, אמבט עיסוי וחדר כושר או להתרווח עם משקה באזור הטרקלין.

הכנסת ומוזיאון ישראל נמצאים במרחק של כ-15 דקות הליכה מהמלון, והרכבת הקלה מציעה קישורים למרכז העיר. חניה ללא תשלום זמינה באתר. להזמנה לחץ כאן

פרימה המלכים

מלון פרימה המלכים (Prima Kings Hotel) הוא מלון כשר למהדרין, המציע מרכז ספא וכושר וטרקלין עסקים אקזקיוטיב, וממוקם בירושלים בשכונת רחביה היוקרתית, במרחק של קילומטר אחד מהעיר העתיקה. המלון כולל בית כנסת, מסעדה ובית קפה. תוכלו ליהנות מסביבה שקטה ומנוף מקסים של כיכר פריז ושל העיר.

החדרים כוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי עם אמבטיה ושטיחים רכים מקיר לקיר. כל החדרים מציעים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וכוללים שוקולדים, מים מינרליים ועיתון יומי.

המלון שוכן במיקום מרכזי לטיולים ברחבי ירושלים ההיסטורית. מוזיאון ישראל, כנסיית הקבר הקדוש ומעלית הזמן ירושלים נגישים כולם בקלות מהמלון. בית הכנסת הגדול נמצא במרחק של 100 מטרים בלבד משם. להזמנה לחץ כאן

פרימה פאלאס

מלון פרימה פאלאס (Prima Palace Hotel) ממוקם במרחק צעדים ספורים משוק מחנה יהודה (Mahane Yehuda) ומכיכר הדוידקה (Davidka). המלון שוכן במרכז השכונות הירושלמיות (Jerusalem), מאה שערים (Mea Shearim) וגאולה (Geula).

המלון נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות העיקריות של העיר, כולל העיר העתיקה (Old City) והכותל המערבי (Kotel – Wailing Wall).

המלון מציע 75 חדרים נוחים ומרווחים, המעוצבים יפה בצבעים ניטרליים. להזמנה לחץ כאן

פרימה פארק

מלון פרימה פארק ירושלים (Prima Park Hotel Jerusalem) נמצא במרחק הליכה קצר ממוזיאון ישראל ומבניין הכנסת. הוא מציע חניה חינם וגישה חופשית לאינטרנט. אוטובוסים ציבוריים עוצרים מחוץ למלון, ומשך הנסיעה לעיר העתיקה הוא כ-15 דקות. גשר המיתרים נמצא במרחק של 10 דקות הליכה משם.

המלון מציע חדרים מרווחים עם טלוויזיה רב-ערוצית. החדרים בקומות הגבוהות נהנים מנוף פנורמי של העיר. להזמנה לחץ כאן

וולדורף אסטוריה

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים (Waldorf Astoria Jerusalem) ממוקם בלב ירושלים, במרחק 500 מ' משער יפו ומהעיר העתיקה, ושוכן בבניין שעיצובו משלב מוטיבים יווניים-רומיים, גותיים ועותמאניים. יש במלון שתי מסעדות, ואינטרנט אלחוטי זמין בחינם.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיית LED במסך 46 אינץ' עם ערוצי לוויין וערוצי שלם וצפה, מיני בר ומכונת קפה, וחדר הרחצה כולל אמבטיה ומקלחת. מוצרי טיפוח ללא תשלום, מגבות, מצעים, נעלי בית וחלוק רחצה כלולים במחיר. להזמנה לחץ כאן

שערי ירושלים

מלון שערי ירושלים (Jerusalem Gate Hotel) נמצא במיקום נוח בכניסה לעיר הקודש, במרחק של הליכה קלה מתחנת האוטובוס המרכזית. העיר העתיקה והמרכז ההיסטורי של ירושלים נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד באוטובוס או ברכבת הקלה משם.

מלון מהדרין הכולל חדרים מודרניים, נוחים ומרווחים וסוויטות דלוקס ששופצו לאחרונה. כל האורחים נהנים משימוש חופשי בחדר הכושר של המלון, הממוקם במרכז הקניות הצמוד למלון.

בית קפה כשר למהדרין, הפתוח מדי יום ומגיש כריכים, סלטים, קינוחים ומבחר גדול של כיבודים, ממוקם במלון.

המלון מחובר למרכז קניות גדול המציע שפע של חנויות ומסעדות. להזמנה לחץ כאן

המלך דוד ירושלים

מלון המלך דוד ירושלים (King David Hotel Jerusalem) הוא אחד המלונות המפורסמים ביותר בירושלים, ומציע עיצוב יוקרתי, נוף פנורמי ובריכה חיצונית עונתית מחוממת. הגנים המרווחים משקיפים אל העיר העתיקה, הממוקמת במרחק של 15 דקות הליכה. לרשותכם אינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיית LCD וחדר רחצה משיש. רבים מהחדרים משקיפים לעיר העתיקה ולהר ציון.

מגרש טניס ומרכז כושר מודרני הם רק חלק ממתקני הספורט שבמלון. בריכת שחיה חיצונית ובריכה לילדים פתוחות במהלך הקיץ.

המלון שוכן במיקום מרכזי, ומומלץ על ידי מגזינים וספרי טיולים רבים. שכונת ימין משה והקניון הפתוח ממילא נמצאים במרחק הליכה קצרה. להזמנה לחץ כאן

לאונרדו ירושלים

מלון לאונרדו ירושלים (Leonardo Hotel Jerusalem) ממוקם במרחק 800 מ‘ מהעיר העתיקה, ומציע אירוח עם מיזוג אוויר, בריכה חיצונית, טרסת שמש עם כיסאות נוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, כספת, שולחן עבודה ומיני בר. חדרי הרחצה הפרטיים מצוידים במקלחת, במייבש שיער ובמוצרי טיפוח. להזמנה לחץ כאן

לאונרדו פלאזה

מלון לאונרדו פלזה ירושלים (Leonardo Plaza Hotel Jerusalem) בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במרחק של 15 דקות הליכה מהעיר העתיקה, ומציע ספא, בריכת שחיה חיצונית עם נוף לעיר וחדרים אלגנטיים ומרווחים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. מטבח הגורמה במלון הוא גלאט כשר.

המלון, המשקיף לגן העצמאות, ממוקם בסמוך לשכונת נחלת שבעה התוססת. בית הכנסת הגדול נמצא במרחק 5 דקות הליכה, והכותל המערבי נמצא במרחק שני ק"מ מהאתר. להזמנה לחץ כאן

לאונרדו בוטיק ירושלים

במלון כשר למהדרין לאונרדו בוטיק ירושלים (Leonardo Boutique Jerusalem) הממוקם בירושלים, במרחק של 2 ק"מ מהכותל המערבי. כל חדר במלון ממוזג וכולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח. חלק מהחדרים כוללים אזור ישיבה שבו תוכלו להירגע. תוכלו למצוא בחדר מכונת קפה. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי. לנוחותכם, חלוקי רחצה ונעלי בית מסופקים. להזמנה לחץ כאן

קיבוץ לביא

ממוקם גבוה על ההר, זהו מלון גלאט כשר המשרת בעיקר נוסעים יהודיים דתיים. במיקום שליו זה, במרחק של דקות אחדות בלבד מטבריה, תמצאו נוף מרהיב של ההרים שמסביב.

המלון כולל חדרים מסוגים שונים כדי להתאים לטעמים ותקציבים שונים. הוא מציע מסעדה בשירות מלא, מגרש טניס, בריכת שחייה מקורה (גברים ונשים בנפרד) ומגרש משחקים לילדים. להזמנה לחץ כאן

כינר גליל

מלון כינר גליל (Kinar Galilee) הינו מקום אירוח כשר השוכן על חופה המזרחי של הכנרת, וממוקם במרחק של 4 ק"מ ממושב רמות. המלון מציע חדר כושר ומסעדה כשרה המתמחה בבשר ודגים.

המלון נמצא במרחק של כ-30 דקות נסיעה מטבריה השוכנת בצידה השני של הכנרת, ומהעיר הקדושה צפת. החוף הסמוך מציע אגף נפרד לגברים ולנשים.

כל החדרים ממוזגים ונשקף מהם נוף של הצמחייה שמסביב. החדרים מציעים גם מקרר, קומקום וטלוויזיה. כל חדרי הרחצה הפרטיים מצוידים במייבש שיער ומוצרי טיפוח.

ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון מזנון. לרשות האורחים זמינים גם בריכת שחייה חיצונית, מגרש טניס ומגרש כדורסל. סאונה ואמבט עיסוי זמינים בתוך המלון. המלון כולל אפילו בית כנסת משלו, מקווה ולובי גדול עם נוף לגנים. להזמנה לחץ כאן

לאונרדו פלאזה נתניה

מלון מהדרין לאונרדו פלאזה נתניה (Leonardo Plaza Netanya Hotel) ממוקם בנתניה, במרחק של 350 מ‘ מרצועת חוף חולית לאורך הים התיכון, ומציע יחידות אירוח ממוזגות עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, ובריכה חיצונית עונתית עם טרסת שמש.

החדרים מעוצבים בצבעים ים תיכוניים וכוללים טלוויזיה בכבלים, כספת, שולחן עבודה, מיני בר ופינת ישיבה, וחלקם מציעים גם ספה. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים אמבטיה או מקלחת, חלוקי רחצה, מייבש שיער, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום. להזמנה לחץ כאן

הקומה ה 21 ירושלים

מלון הקומה ה-21 ( 21st Floor Hotel) ממוקם בלב ירושלים (Jerusalem), ומציע חדרי אירוח מודרניים בשירות עצמי, עם אינטרנט אלחוטי חינם ונוף פנורמי של העיר. הכותל המערבי (Western Wall) נמצא במרחק 3 ק"מ.

המלון ממוקם בקומה ה-21, והדירות הממוזגות כוללות מטבחון, פינת ישיבה, וטלוויזיה במסך שטוח עם ערוצי כבלים. כל יחידה כוללת חדר רחצה עם אמבט ספא, מייבש שיער וחלוקי רחצה. להזמנה לחץ כאן

 

 

 

 

בתי מלון כשרים למהדרין
קרדיט לתמונה: unsplesh

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

אטרקציות בפאפוס

אטרקציות בפאפוס: הקסם של קפריסין המערבית

פאפוס היא יעד תיירותי מקסים המשלב היסטוריה עתיקה עם חוויות מודרניות, חופים יפים ואטרקציות מגוונות. העיר מציעה משהו לכל אחד – מהמטייל ההיסטורי ועד לחובב החופים והטבע. כל ביקור בפאפוס מבטיח חוויות בלתי נשכחות וזיכרונות מתוקים.

קרא עוד »
טיסות לואוקוסט

חברות תעופה לואוקוסט: מהפכה בעולם הטיסות

בשנים האחרונות, חברות תעופה לואוקוסט הפכו לפופולריות במיוחד, כשהן משנות את הדרך שבה אנשים טסים. עם טיסות במחירים נגישים, יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם לטייל ברחבי העולם. אבל מה בדיוק הופך את חברות הלואוקוסט לכל כך אטרקטיביות ואיך הן מצליחות לשמור על מחירים נמוכים כל כך? בואו נבחן את הנושא לעומק.

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם