רש”ת תפרסם בקרוב מכרז להקמת מעבדה לבדיקות קורונה בנתב”ג

כפי שפורסם בפספורט ניוז, רשות שדות התעופה מגבשת בימים אלה מכרז להקמת מעבדה לבדיקות קורונה לנוסעים בנתב"ג. המכרז יפורסם כבר בשבועות הקרובים למרות שעדיין אין אישור לכך ממשרד הבריאות

האם נמל התעופה בן גוריון יצטרף בקרוב לרשימת נמלי תעופה בעולם המפעילים מעבדות לבדיקת קורונה?

זאת בכפוף לאישור משרד הבריאות. המשרד אומנם עדיין לא נתן את אישורו לכך ולא ברור האם יינתן בקרוב, אך ברש”ת הוחלט שלא להמתין לאישור המיוחל ולצאת לדרך עם מכרז להפעלת מעבדה לבדיקות קורונה בנמל מיד ביום בו יינתן אור ירוק. המכרז נמצא בשלבי כתיבה אחרונים וצפוי להתפרסם בקרוב.ברש”ת מסבירים כי ישנה חשיבות רבה להיערכות מבעוד מועד עם מעבדה לבדיקות קורונה. “מכרז לוקח זמן ולכן הוחלט לא לחכות לאישור משרד הבריאות ולפרסם מכרז כדי להיות מוכנים כמה שיותר מהר עם חברה שזכתה במכרז ותהיה אחראית על כל סוגיית בדיקות הקורונה בנמל ביום בו יינתן האישור”.

עוד אומרים ברש”ת כי הכוונה היא לבדוק באמצעות מטושים (PCR) נוסעים העוברים בנמל, הן ישראלים והן זרים (ברגע שיוסר האיסור על כניסתם לישראל). “תוצאות הבדיקות יינתנו כעבור 6-12 שעות. בזמן זה הזרים הנכנסים למשל, ישהו בבידוד בבית המלון וישראלים בביתם. מי שיימצא חיובי לנגיף יישאר בבידוד ומי שיימצא שלילי לנגיף יישלח לחופשי. משרד הבריאות כמובן צריך להכיר בפרוטוקול הזה, עד אז המעבדה לא תצא לדרך”.

ישנם שמועות שיתכן שישתמשו בבדיקות המציגות תוצאה עד 3 שעות- וכך להתחיל "להניע" את השמיים.

לצייד הטיסות

טיסות לארה"ב- ישראלים אינם צריכים בידוד

בדיוקת קורונה בנתבג
קרדיט לתמונה: pixabay

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

קופון הנחה בדיוטי פרי

בידוק שלא תשכחו

טסים בקיץ 2024? כך תחסכו מאות דולרים ברכישת מוצרי חשמל בדיוטי פרי מתכננים לטוס לחו"ל? טסים בקרוב? זה הזמן המושלם

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם