בדיקות קורונה בנתב"ג:כל מה שצריך לדעת

כפי שפורסם בגלובס,עמדות הבדיקה בנתב"ג והמעבדות שהוקמו בנתב"ג החלו לפעול היום,יום ראשון.בשלב ראשון הנוסעים היוצאים יוכלו להיבדק בהתאם לדרישות של מדינות היעד, כאשר מיום חמישי ניתן יהיה לתאם את מועד הבדיקה באתר או באפליקציה של חברת צ’ק טו פליי (Check2fly).

המחיר לבדיקה של חברת אומגה, שזכתה במכרז ביחד עם בית החולים רמב"ם, זול משמעותית לעומת מחירים הבדיקות הפרטיות שכיום עומדות לרשות הנוסעים (לא ניתן להגיע עם בדיקת קופות-החולים, משום שנדרשת תעודה באנגלית אותה מציגים הנוסעים במדינת היעד). המחיר לבדיקה שממצאיה מתקבלים עד 14 שעות הוא 45 שקל (44.88 שקל למען הדיוק). בדיקה מהירה שממצאיה יתקבלו אחרי 4 שעות תעלה 135 שקל. בשלב ראשון ניתן לבצע את הבדיקה הרגילה בלבד. הציפייה היא שתוך שבועיים-שלושה משרד הבריאות יאשר גם את ביצוע הבדיקות המהירות.

כל נוסע רשאי להגיע לנתב"ג ולבצע את הבדיקות לפני טיסה, אולם הוא לא מחויב בכך. הבחירה האם לבצע בדיקות בבית או במעבדות פרטיות אחרות נתונה בידי הצרכן. מה שכדאי לקחת בחשבון הוא שברוב המעבדות הפרטיות המחירים לבדיקה עומד על 300-500 שקל לנוסע.

כדי לבצע בדיקה לפני טיסה יש לתאם מראש את מועד הביקור באתר או באפליקציה של Check2fly. לנוסעים יש שתי אפשרויות – להגיע עם רכבם למתחם דרייב-אין שממוקם בסמוך לחניון מספר 26 בשער "תמר" ולבצע בדיקה מבלי לצאת מהרכב. המגיעים בתחבורה ציבורית יוכלו לתאם את ביצוע הבדיקה במתחם הבידוק שבטרמינל 3.

בחדר הבדיקות בטרמינל 3 ממוקמות 10 עמדות. הדוגמים עומדים בתוך תא הבדיקות, ובאמצעות שרוולים הם מבצעים בדיקת PCR (בהכנסת מקלון בדיקה לאף ולגרון). כל רבע שעה נאספות הדגימות ועוברות למעבדה שנמצאת בשטחי נתב"ג. בעוד שבועיים שלושה צפויות גם הבדיקות המהירות לקבל אישור ממשרד הבריאות – כשהן יאושר הנוסעים יוכלו לבצע את הבדיקה לפני טיסה.

בדיקת קורונה בנתבג
קרדיט לתמונה: pixabay

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

קופון הנחה בדיוטי פרי

בידוק שלא תשכחו

טסים בקיץ 2024? כך תחסכו מאות דולרים ברכישת מוצרי חשמל בדיוטי פרי מתכננים לטוס לחו"ל? טסים בקרוב? זה הזמן המושלם

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם