הטיול הקסום של הצלם מיקי שפיצר

לפני כחודש החליט צלם הטבע החרדי, מיקי שפיצר, לטוס לשבועיים לאנגליה, שלא דרשה ממנו באותו הזמן להיכנס לבידוד. הוא נסע לאורכה ולרוחבה אלפי קילומטרים וגילה מדינה ריקה, שקטה ומדהימה לתמונות.

אחרי הרבה התלבטויות מיקי החליט לטוס לאנגליה לפני כחודש וחצי, בזמן שניתן היה להיכנס למדינה ללא צורך בבידוד. "טסתי טיסה ישירה עם חברת וויז איר ללונדון. הטיסה הייתה בתפוסה של 85 אחוזים ולצערי לא הקפידו בה על הכללים המתבקשים".

לצפייה בתמונות הכנסו לעמוד האינסטגרם של מיקי שפיצר

"נכנסתי לאנגליה ב-4 ביוני למשך כשבועיים. ארבע ימים בלבד אחרי שהגעתי, נכנס באנגליה חוק שמחייב בידוד לכל מי שנוחת במדינה, כך שחמקתי מזה ממש ברגע האחרון. לונדון עצמה נראית עצובה והיה קשה לראות את כל המקומות התיירותיים ריקים ושקטים. מצד שני, כצלם זה עזר לי להוציא תמונות טובות יותר ללא אנשים שמפריעים לי בתמונה".

"כשהגענו למקום ששווה לצלם אותו, התמקמנו בו לפחות לשעתיים והתפללנו שהשקיעה או הזריחה יהיו יפות. כמובן שהיו גם אכזבות במהלך הדרך כמו עננים".

"במהלך הטיול היה מאד קשה למצוא מלונות", אומר מיקי. "הרוב הגדול היה סגור ואלה שכן היו פתוחים נועדו רק לעובדי חירום. היינו צריכים לשכנע את הפקידים במלון שאנחנו חיוניים ויתנו לנו חדר. המחירים היו נמוכים".

"כשחזרתי לארץ כבר הייתי מוכן נפשית לבידוד של שבועיים ובזמן הזה מיינתי וערכתי את התמונות מהטיול. מקווה שתהנו מהן".

לגלריית התמונות ולתמונות נוספות הכנסו לעמוד האינסטגרם של מיקי שפיצר

לטיסות זולות ללונדון

ליעדים נוספים

לכתבה באתר מאקו

מיקי שפיצר
קרדיט לתמונה: מיקי שפיצר

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

קופון הנחה בדיוטי פרי

בידוק שלא תשכחו

טסים בקיץ 2024? כך תחסכו מאות דולרים ברכישת מוצרי חשמל בדיוטי פרי מתכננים לטוס לחו"ל? טסים בקרוב? זה הזמן המושלם

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם