היסטוריה בנתב”ג: הבוקר תמריא הטיסה הראשונה לאבו דאבי

 

פורסם לראשונה בפספורטניוז: התרגשות שיא בנתב"ג. הבוקר (ב') תמריא לאבו דאבי משלחת ישראלית-אמריקנית לקידום הסכם השלום עם איחוד האמירויות במטוס אל על. ראש המל"ל וראש המשלחת הישראלית: "הברכה צאתכם לשלום מקבלת הבוקר משמעות אחרת".

היסטוריה הבוקר (שני) בנמל התעופה בן גוריון. מטוס בואינג 737-900 4X-EHD של אל על, המצויד במערכת הגנה מפני טילים וקרוי על שמה של העיר קרית גת, ימריא ישירות לאבו-דאבי, בירת איחוד האמירויות שבמפרץ הפרסי.

בסיפון, משלחת משותפת ישראלית-אמריקנית לקידום הסכם השלום והנורמליזציה שנחתם באחרונה בין ישראל ואיחוד האמירויות.

כמחווה לטיסה ההיסטורית, הודבקו על המטוס המילה “שלום” ב-3 שפות: עברית, אנגלית וערבית. כמו כן, על כרטיס העלייה למטוס נכתבו המילים “עושים היסטוריה”. זאת ועוד, חולקו לטסים מסכות כירורגיות עליהן הודפסו זה לצד זה דגלי ישראל ואיחוד האמירויות. 

הטיסה שמספרה LY971 היא הראשונה שחברת תעופה ישראלית מבצעת ישירות לאיחוד האמירויות מעל שטחה של סעודיה, שנתנה אישור לעבור בשטחה האווירי. הטייסים יבצעו את הטיסה עם חזרתם מסימולטור באמסטרדם, שם התאמנו במסגרת ההכנות והכשירות לטיסה זו. 

ראש המל”ל וראש המשלחת הישראלית לאבו דאבי, מאיר בן משה, אמר לעיתונאים בנתב”ג לפני העלייה למטוס: “הברכה צאתכם לשלום מקבלת הבוקר משמעות אחרת”.

לכתבה בפספורט ניוז

לצייד הטיסות

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

קופון הנחה בדיוטי פרי

בידוק שלא תשכחו

טסים בקיץ 2024? כך תחסכו מאות דולרים ברכישת מוצרי חשמל בדיוטי פרי מתכננים לטוס לחו"ל? טסים בקרוב? זה הזמן המושלם

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם