צלם הטבע מיקי שפיצר בתיעוד מרהיב של תופעת הזוהר הצפוני

תופעה מרהיבה מתרחשת בחודשי החורף בצפון כדור הארץ, התפרצויות סולאריות עושות את דרכן מהשמש לכיוון כדור הארץ. צלם הטבע החרדי מיקי שפיצר זכה לחוויה ייחודית כשהצליח לצלם את המראה המיוחד,  אותו ניתן לראות באיסלנד בתנאים מסוימים בלבד

הזוהר הצפוני באיסלנד הוא מקום אליו רבים מגיעים לתעד מראות מרהיבים, ולא תמיד חווים את האירוע המרהיב, אך צלם הטבע החרדי מיקי שפיצר זכה לחוויה ייחודית בסוף השבוע האחרון.

כפי שניתן לראות בתמונות שצילם שפיצר וזכו לתהודה בינלאומית, האורות הירוקים-סגולים נראו באופן ברור ובחלק גדול מאוד מהשמיים, חוויה שגם מי שהצליח לחזות בזוהר הצפוני, לא בטוח שהצליח בעוצמה כזאת.

מיקי שפיצר אמר ל'בחדרי חרדים' על התופעה: "אפשרי לחזות בה רק מספטמבר ועד מרץ, וצריך שתהיה התפרצות מהשמש ולילה ללא עננים. גם כשיש התפרצות מהשמש היא לא תמיד מגיעה לכדור הארץ, לפעמים היא מסתובבת בחלל".

שפיצר הוסיף: "גם כשזה מגיע אלינו, זה לא תמיד חזק. לפעמים זו התפרצות חלשה. צריך מזל, זה לא קורה כל יום. מצד שני, עכשיו השמש ממש פעילה ויצא לי לראות זוהר כל יום בימים בהם ביקרתי שם".

שפיצר מציין שזאת חוויה מיוחדת וממש רואים במוחש את הפסוק "מה רבו מעשיך השם" שלא תמיד זוכים להבין ביום יום".

צייד הטיסות

הזוהר הצפוני מיקי שפיצר
קרדיט לתמונה: מיקי שפיצר

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

סקי כשר בגודאורי

סקי כשר למהדרין בגודאורי

סקי כשר למהדרין בגודאורי.עיירת הסקי גודאורי שבגיאורגיה נחשבת לאחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באזור הקווקז. בחודשי החורף, בדרך כלל מסוף דצמבר ועד תחילת אפריל, מטיילים רבים וחובבי סקי מכל העולם מגיעים לאתר.האתר גודאורי מתאים הן לגולשים מתחילים והן למתקדמים, עם מסלולים מגוונים שמתאימים לכל רמות הגלישה.

קרא עוד »
הזוהר הצפוני מיקי שפיצר

צלם הטבע מיקי שפיצר בתיעוד מרהיב של תופעת הזוהר הצפוני

תופעה מרהיבה מתרחשת בחודשי החורף בצפון כדור הארץ, התפרצויות סולאריות עושות את דרכן מהשמש לכיוון כדור הארץ. צלם הטבע החרדי מיקי שפיצר זכה לחוויה ייחודית כשהצליח לצלם את המראה המיוחד, אותו ניתן לראות באיסלנד בתנאים מסוימים בלבד

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם