התחסנתם? הנפיקו תעודת מתחסן(דרכון ירוק)

בתקופה האחרונה אנו שומעים על מיזם "הדרכון הירוק" שהולך וצובר תאוצה. "דרכון ירוק" יהיה אישור מתחסן בשתי מנות, או אישור מחלים מקורונה באופן רשמי ממשרד הבריאות או מקופת החולים. גם מי שיבצע בדיקת קורונה והתוצאה תהיה שלילית,יקבל דרכון ירוק למשך 72 שעות.

הדרכון הירוק יכול לשמש כ "כרטיס כניסה" למגוון מקומות בהם ישנה התקהלות, כגון מוזאונים, תרבות, אירועי ספורט, ואולי אפילו חתונות ואירועים, וכמובן- טיסות ולאיים הירוקים.

בימים אלו מתגבשים הסכמים בין ישראל למספר מדינות, כדי לאפשר תיירות ונסיעה חופשית ללא בידוד וללא בדיקת קורונה למחזיקי דרכון ירוק, כלומר למתחסנים בשתי מנות ולמחלימים.

כיום מחלימים ומחוסנים השבים לארץ לא נדרשים להכנס לבידוד. הדרכון הירוק, לכאורה, יפטור מבידוד גם במדינות היעד שיכירו בו בהסכם עם מדינת ישראל, וכך נוכל לחזור לטוס בקרוב.

נכון לעכשיו, נראה שתוקף התעודה יהיה למשך חצי שנה למתחסנים, ועד לתאריך 30.6.2021 למחלימים.

משרד הבריאות עוד בוחן את יעילות החיסון, ויתכן שתוקף התעודה יוארך גם מעבר לתוקף חצי שנה.

להנפקת תעודת מתחסן באתר משרד הבריאות לחץ כאן

צייד הטיסות

 

 

תעודת מתחסן -דוגמא
קרדיט לתמונה: כללית

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

אטרקציות בפאפוס

אטרקציות בפאפוס: הקסם של קפריסין המערבית

פאפוס היא יעד תיירותי מקסים המשלב היסטוריה עתיקה עם חוויות מודרניות, חופים יפים ואטרקציות מגוונות. העיר מציעה משהו לכל אחד – מהמטייל ההיסטורי ועד לחובב החופים והטבע. כל ביקור בפאפוס מבטיח חוויות בלתי נשכחות וזיכרונות מתוקים.

קרא עוד »
טיסות לואוקוסט

חברות תעופה לואוקוסט: מהפכה בעולם הטיסות

בשנים האחרונות, חברות תעופה לואוקוסט הפכו לפופולריות במיוחד, כשהן משנות את הדרך שבה אנשים טסים. עם טיסות במחירים נגישים, יותר אנשים יכולים להרשות לעצמם לטייל ברחבי העולם. אבל מה בדיוק הופך את חברות הלואוקוסט לכל כך אטרקטיביות ואיך הן מצליחות לשמור על מחירים נמוכים כל כך? בואו נבחן את הנושא לעומק.

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם