בתי מלון מומלצים באילת

באילת תמיד כיף, בכל חודשי השנה. ריכזנו בתי מלון מומלצים באילת

ישרוטל אגמים

מלון אגמים מומלץ מאוד גם לזוגות וגם למשפחות. המלון ממוקם קרוב לטיילת,יש חניה חינם לאורחי המלון בלבד. במלון אגמים יש קונספט יחודי של בריכה מרכזית אחת במרכז, ומסביבה בריכה צרה יותר שעוברת ליד כל חדרי המלון, משהו כמו "אמת מים" – נקרא לזה כך. החדרים כולם פונים אל הבריכה, וכן חדר האוכל וכל אגפי המלון. החדרים היקרים יותר הם חדרים ממש על המים, בהם ניתן לרדת לבריכה ישר מהחדר שלכם! החדרים הזולים יותר עם נוף לבריכה גם הם, אבל בלי גישה לבריכה מהחדר עצמו.

עוד אהבנו במלון אגמים שארוחת הבוקר מפוארת מאוד, ומוגשת כל בוקר עד השעה 12.00!

להזמנת חדר במלון אגמים 

דן אילת

מאז שנפתח לפני 25 שנה, דן אילת נחשב ל"יהלום שבכתר" במלונות באילת. המלון עבר שיפוץ גדול לאחרונה, ומיועד לזוגות ולמשפחות,אנשי עסקים, ובעצם נותן מענה לכולם.במלון בריכה מיוחדת עם זרמים, מגלשות מים לילדים,בריכה שקטה, וירידה ישירה לחוף. שימו לב שמלון זה נחשב יוקרתי יותר מבין בתי המלון באילת.

להזמנת חדר במלון דן

פרימה מיוזיק

גם במלון פרימה מיוזיק ארוחת הבוקר מוגשת עד 12.00 בצהריים. מלון לחובבי מוסיקה, עם אולפן גם לילדים.פרימה מיוזיק הוא מלון באילת אשר משלב בין פינוק ורוגע ליצירת חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת – למבוגרים ולילדים כאחד.

להזמנת חדר במלון פרימה מיוזיק

יו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה

מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הוא מלון "הכול כלול", שבו מוגשות מנות גורמה בוקר צהריים וערב. נוסף על כך, תוכלו ליהנות ממשקאות בבר במסעדת החוף הפרטי. אם תרצו לחוות ספורט ימי תוכלו לשכור ציוד לצלילה, לגלישת רוח ולשנורקלינג, ואם יתחשק לכם לנוח תוכלו לקבל עיסוי בספא.

להזמנת חדר במלון יו קורל ביץ'

הילטון מלכת שבא

המלון המפואר הילטון מלכת שבא ממוקם במרחק שתי דקות הליכה מהחוף ומשקיף על ים סוף. הוא מציע ארבע מסעדות עם אוכל משובח, טרקלין אקזקיוטיב, ספא הכולל טיפולים, סאונה, אמבט איסוי וחדר אדים, חדר כושר ובריכת שחייה גדולה.

להזמנת חדר במלון הילטון מלכת שבא

ישרוטל המלך שלמה

מלון מומלץ ומפואר, עם ארוחות מצויינות. במלון בריכות שחיה, ומופעי בידור לרוב. המיקום מצויין, מצד אחד ממוקם שקט יותר מהטיילת עצמה, אך במרחק הליכה קצר מאוד ממנה.

להזמנת חדר במלון ישרוטל המלך שלמה

קלאב הוטל אילת

במרחק חמש דקות הליכה מהים, נמצא מלון קלאב הוטל העצום שכולל גנים עם מפלים, פארק מים, ספא, חדר כושר, חדר משחקים,  ומסעדה. דירות הסטודיו במלון מאובזרות בפינות ישיבה ובמטבחון ורובן משקיפות לגנים, לים ולבריכה. מתאים מאוד גם למשפחות.

להזמנת חדר במלון קלאב הוטל

לטיסות זולות לאילת

 

אילת
קרדיט לתמונה: pixabay

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

קופון הנחה בדיוטי פרי

בידוק שלא תשכחו

טסים בקיץ 2024? כך תחסכו מאות דולרים ברכישת מוצרי חשמל בדיוטי פרי מתכננים לטוס לחו"ל? טסים בקרוב? זה הזמן המושלם

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם