טיסת החילוץ מקייב: כך חזרו כ-40 ישראלים לארץ כשהגבולות סגורים

'צייד הטיסות', קיבל פניה לעזרה דחופה,מקבוצת ישראלים התקועה בקייב אשר טיסתם בוטלה עקב הסגר האוירי,ולא מוצאים דרך לחזור לארץ. טיסות ישירות כמובן שאין בימים אלו. "הי, אנחנו תקועים כאן בקייב, התאספנו כמעט 30 אנשים שתקועים וטיסתם בוטלה ואנחנו לא מצליחים לחזור לארץ" התקשר משה לצייד הטיסות, שנתקע בקייב עם אחותו ובעלה. "לא אכפת לנו איך, בכל דרך שתוכלו לעזור, גם דרך ירדן או מצרים ונחזור ברגל מצידי, העיקר שנגיע לארץ". הוא ביקש.
בצייד הטיסות יצאו במבצע חילוץ של הקבוצה מקייב, ועוד משפחה שנתקעה בטורקיה בלי אפשרות לשוב לארץ.

בשיחה עם מנהל אתר 'צייד הטיסות' הוא מספר: סידרנו לכולם בדיקת קורונה עם תוצאות מהירות בקייב, הקבוצה עלתה על טיסה לאנקרה בטורקיה. באנקרה, הצטרפה המשפחה התקועה בטורקיה,וסידרנו להם טיסה לירדן. בשדה התעופה בירדן עשו שוב בדיקות קורונה לכולם. בנס יצאו כולם שליליים ואף אחד לא נתקע לשבועיים בירדן.ביציאה ממתחם הבדיקות של שדה התעופה בירדן, חיכו להם מוניות של חברה ירדנית העובדת עם צייד הטיסות, ומשם, הגיעו לארץ למעבר הגבול אלנבי. בתיאום עם מעבר הגבולות, הושג אישור והקבוצה נכנסה לארץ".

 

מסע מפרך,שעבר ברוך השם בשלום. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם מישהו היה יוצא חיובי בירדן וניתקע שם לשבועיים במתקן בידוד ממשלתי"

צייד הטיסות

טיסות חילוץ

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם..

קופון הנחה בדיוטי פרי

בידוק שלא תשכחו

טסים בקיץ 2024? כך תחסכו מאות דולרים ברכישת מוצרי חשמל בדיוטי פרי מתכננים לטוס לחו"ל? טסים בקרוב? זה הזמן המושלם

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

כתובת החברה

אודם 3, פתח תקווה

055-931-1222

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם